tisdag 7 juni 2011

Tisdag♥

Oj shit, nu har jag glömmt bloggen igen :s

Men nu fan ska jag blogga igen, jag kommer ju lixon ha tid med de nu när de snart är sommarlov. Vi slutar på Fredag, men nu dom här sista dagarna är de bara chill iallafall :p
Idag var de typ sista vanliga skoldagen i 8:an. Askul, men ändå sorgligt typ, tänk, nästa år slutar vi 9:an. Men vi ska hinna göra asmycket kul innan de.
Sen efter skolan åkte jag med Emelie hem, där åt vi sen cyklade jag Emelie och hennes lillasyster och hennes kompis till långasjön och badade i några timmar (y).
Inatt har jag inte kunnat sova för att det har varit  jättevarmt och sen har de åskart. Så nu är jag jättetrött, och tänker snart sova. Imon börjar vi kl.9 så de blir sovmorgom med :D
(bilde från måndes med stina kommer)
Puss hej..











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar