måndag 26 december 2011

vill bara sova!

Igår hade vi lite till julfirande hos pappa. Så då åt vi lite till julmat, och nu är jag jättetrött på det. Sen gick jag till Stina med alla mina sovsaker, lämnade dom där och sen gick vi till Kebab Kungen för att träffa Henrik, Robin och Adam. Där satta vi och kollade på när dom åt och skrattade och pratade skit. Vi hade iaf skitkul. Sen gick vi hem till mig och kollade på en film, inte så bra tyckte jag, sen spelade vi kort och snackade och sen fick jag min vilja igenom och fick se solsidan. Sen när vi var klara med allt de, gick vi hem till Stina och sov. Idag vaknade vi vid 10, fixade oss och gick in till stan, shoppade en hel del och sen gick vi hem igen.. Men vi hade inte fått nog så vi gick in en sväng till. Stina hittade äntligen en klänning till nyår, och lite smycken till de. Sen gick vi till Stina och kollade på alla fina saker, kollade tv och sen gick jag hem. nu är jag hemma och är jättetrött. Nu ska jag sova
Kram!

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar