fredag 9 mars 2012

NEJ JAG HAR INTE SLUTAT BLOGGA!

De är bara så att jag har väldigt mycket att göra.. I lördags "flyttade" vi in i Stadsteatern. Hela veckan har spenderats där, från 8 på morgonen, och till 9-12 på kvällen. Jag är för överambitiös, först hela dagen till tre med massa repliker och dans. Sen har jag varit kvar och byggt på scenen. Igår var jag där till kvart över 12. Vi skulle så sovmorgon till 9 idag. Men inatt vaknade jag och hade ont i halsen, huvudet och feber. Sov dock hela natten, och idag har jag sovit HELA dagen.. Glömt att äta och bara druckit massa vatten. Imorgon ska jag dit igen vid 8. Mamma och pappa tycker inte jag ska de, men det här har jag längtat på sen nästan första dagen i sjuan. Lördag till söndag har vi även blivit erbjudna att sova i Stadsteatern, de är ju ingen man tackar nej till... Vi är ett grymt bra gäng som har jobbat fram denna musikalen hela nian. Jag har även varit sjukt besviken på mig att jag blev sjuk idag..
Imorgon ska jag dit, och få reda på hur man ska sminka sig...? Och lära mig hur myggorna fungerat!

Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar