torsdag 26 januari 2012

26.01.12

Seg dag i skolan, men vi kom fram i musikalen! Eftersom jag var klar med engelskan så fick jag gå en timme tidigare. Gick direkt till stan och letade upp en frisör med dropp in! Det blev riktigt bra, klippte 5cm och nu är de inte slitet! Fick med ett tips på ett bra värmeskydd. Något som jag aldrig har använt innan, men absolut kommer fortsätta göra! Gick hem tog de lugnt. La mig i sängen och kollade vid datorer, gick in på någon sida och helt plötsligt ligger det 9st nya iPhone-skal till mig i kundvagen. Lite skärmskydd och laddare. Även saker till mamma och Hanna. Kommer väl få vara med i lyxfällan när jag blir stor eller något... Har också Gjort matten tills imon. Men fick huvudverk och feberkänsla för någon timme sen, och det har inte blivit bättre! Hoppas på de bästa tills imon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar