fredag 27 januari 2012

svar frågestund #1



- ALLTID gå utan skor ELLER alltid vara flintskallig? (mössa/peruk = ej okej)
hmm, jag skulle välja att alltid gå utan skor, jag undviker faktist att ha skor på mig så mycket som det går.


- leva på bara chips och godis livet ut ELLER bara leva på snabbmakaroner och köttbullar?
jag ÄLSKAR godis och chips! i viss mängd... därför skulle jag välja snabbmakaroner och köttbullar. i mitt fall går mat alltid föra godis!

- bli hårdrockare ELLER fjortis?
HÅRDROCKARE helt klart! Det är snyggt, bra musik. fast om frågan hade kommit upp för några år sen kan jag lova att det skulle stå fjortis!

- alltid gå utan trosor ELLER alltid gå utan BH? (HAHA)
hmm, jag gillar att ha tighta tröjor så aldrig utan bh, de skulle nog få bli utan trosor, fast med byxor då "

- äta 1 tårta om dagen hela livet ut ELLER äta 1 pizza om dagen året ut? (+ annan mat också då)
jag har aldrig tyckt om kakor, tårtor och allt sånt! De får bli pizza för min del :)

-vad är det äckligaste du vet?
Typ att dricka apelsinjuice eller äta äpple precis efter du borstat tänderna. 

-Har du någon som du kan säga ALLT till?
ja de har jag, har ganska nyligen kommit närmre en vän som jag känt länge eftersom vi har haft samma intresse när vi var mindre. Börjat spendera med tid i skolan med varandra och hoppas vi kommer spendera mer tid på fritiden. Det är en riktigt stark tjej, och jag hoppas hon känner sig träffad när hon läser detta! Man jag har många vänner som jag i stort sätt kan säga ALLT till!

-sliter det inte mycket att färga håret så mycket som du gör?
haha jo de gör de, men jag tycker inte att det är så farligt. sist jag klippte mig var ju igår, men innan det vr minst ett och ett halvt år sedan. men ifall jag typ byter shampoo och balsam till sånt som är för slitet hår märker man skillnaden!

Favoritspel?
På dator är det lätt sims 3. tvspel är typ cod och gta, eftersom jag har två bröder är de vilka spel som finns här hemma! På WII är de lätt mario kart!

Solar du solarium, du är alltid så brun!
Nej de gör jag inte, jag är lyckligt lottad och är alltid hyffsat brun. och de är jag glad över!


//där har ni lite frågor som kom idag, skicka gärna mera så svarar jag på dom//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar