lördag 28 januari 2012

svar frågestund #2


-Vad är din favoritmat?
Pizza, tacco eller kebabrulle! Det beror på vad man är sugen på, men oftast kebabrulle!

-Vad gör du på fritiden?
Jag håller på med friidrott, annars hänger jag med kompisar och spendera mycket tid på stan med vänner!

-Vilken klass går du i?
Jag går i en musikklass i 9an, på en skola som heter Österslättsskolan! 

-Vad har du för kamera? Du tar jättefina bilder!
för det första, tack så mycket, vad kul att du tycker de! Jag har en canon eos 60D. Den är jag nöjd med!

-Hur många bloggläsare har du dagligen?
oj du, den siffran varierar ganska mycket. Men någon stans mellan 100- 120 om dagen.

-Har du någonsin ätit musslor?
haha nej de har jag inte, och det är inget som jag tror att jag kommer smaka. Eftersom jag hatar fisk och allt sånt!

-Vad är din favoritserie?
Denna var lätt! Det är SOLDSIDAN! Ni som känner mig vet att jag kollar på de varje dag. 


-Vad är din absolut favoritsak?
hmm, det finns mycket. Men ifall jag bara får välja en sak är det min iphone!

-Favoritfärg?
Svart-vitt! men de är ju inte precis någon färg! så jag säger rosa!

-Vart bor du?
Jag bor i en liten stad, ganska långt ner i sverige. Staden heter karlshamn. Det är en bra liten stad, man kan nästan säga "det du inte det om dig själv vet alla andra". Men här trivs jag bra :)

//Fortsätt skicka frågor till mig, maila miinsyster@live.se eller kommentera!//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar