onsdag 2 november 2011

Hemma ♥

Nu har jag nyss kommit hem ifrån mormor, där har jag passat mina underbara småkusiner. Har haft det jätteroligt, men är lite småtrött nu. Men det är bara att ladda om, för snart sticker jag iväg till kyrkan, för att då ska vi köra bilkurragömma. Kommer nog bli jättekul. Alla andra mina kompisar är och kollar på Ulrik Munther, men inte jag. Han är grymt snygg, men inte lika bra.. Sen har jag precis hittat mina nycklar, som har varit borta i en vecka. Eller ja, de va inte jag som hittade dom, utan de va pappa som hittade dom, i sin jobbabil. Ingen fattar hur dom har kommit dit, men nu är dom ju upphittade så nu har jag dom!
Senare ikväll ska jag kolla på tv, inte något speciellt!

Puss



     google bild..
    google bild..
    google bild..
    min bild..
     min bild...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar