tisdag 1 november 2011

Tisdag♥

Igår skulle jag sova hemma hos Stina, vi stack till hemmakväll och köpte lite nya filmer. Packade ner datorn, och massa saker och stack till hennes mamma. Vi var där och kollade igenom alla bilder vi hade tagit, fixade vissa och så. Sen kom min mamma och sa hej, och kom med den bra idén att vi kunde sova hemma hos henne istället. För där har jag tv och bäddsoffa, så de skulle ju inte bli lika trångt. Så de gjorde vi. kollade på två beckfilmer, sjukt bra! Sen somnade jag, och Stina kollade på någon film till tror jag. Sedan steg vi upp vid kvart i 9, för klockan 9 skulle vi hem till Stinas mamma igen, eller ja vi skulle äta frukost med Anna. Efter frukosten kollade vi lite till bilder, och sen stack vi ut en runda till och tog mera bilder. Sen har vi kollat igenom dom, och kollat tv. Sen stack jag hem, och nu håller jag på att ladda in alla bilder i datorn, de är ganska många för de är ifrån semestern med. Så resten utav kvällen ska jag sortera bilder och redigera lite bilder. Så nu kan jag lägga ut bilder som vi har tagit, så här är en jätteserriös, och lite till
Sen har jag färgat håret rött med, jättenöjd chey.

Puss





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar