lördag 5 november 2011

Lördag♥

Idag sov jag till 10, startade datorn och började spela sims, och kollade lite på tv. Vid kvart i 11 kom stina så la hon över lite bilder ifrån datorn till sitt usb. Sen gick vi en liten runda. Jag kom på att jag nog behövde nya träningsbyxor, så när vi hade gått, stack vi hem till mej och hämtade pengar sen till team sportia och köpte ett par träningsbyxor till mej. Sen gick vi till willys och köpte mango och melon. Sen stack vi hem till Stina och fixade frukten och sen kollade vi på film. Sen ringde mamma och sa att hon hade fixat mat så då stack vi dit och åt, sen kollade vi en film till, EXAM. Den var ganska bra. Sen plockade jag ihop massa filmer och sims-spelen och gick tillbaka till pappa. Nu ska jag spela sims och kolla mera på tv.

Puss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar