tisdag 1 november 2011

Uttråkad♥

100 onödiga frågor, dock kul som tidsfördriv!

01. Fullständigt namn: Cajsa
02. Ålder: 15
03. Vart bor du: Karlshamn
04. Bor tillsammans med: Min familj
05. Husdjur: Inget :(
06. Färg på ditt hus: pappa typ vitt o brunt, och mammas biege och vitt.
07. När är du född:  18 aug
08. Klass: nian
09. Vilket år tar du studenten: vem vet, kanske inte ta den......
10. Något jobb: nejj
11. När gick du upp i morse: halv 9
12. När ska du sova: om några timmar
13. Duschat idag: nej, men igår
14. Kramat någon idag: haha nej, faktist inte
15. Pussat någon idag: Nej
16. Vad har du ätit idag: mycket 
17. Dagens klädsel: svarta jeans, röd kofta/tröja
18. Dagens smink: mascara, rough, fondation, ögonskugga
19. Dagens sötnos: min mobil
20. Dagens roligaste: STIIINAA
21. Har du många vänner: ABSOLUT
22. Hur många har du kysst: har inte räknat :(
23. Vem kramade du senast: hmm. kommer inte ihåg
24. Vem saknar du: -farfar..
25. Hur många har varit otrogna mot dig: ingen, hoppas jag
27. Har du pojk-/flickvän: always alone <3
28. Vem pratade du med i telefon senast: papppa :)
29. Vad fick du senast för sms: ''men du kan ju komma till mig imon''

FAVORIT:
31. Film: greace
32. Låt: känn ingen sorg för mig göteborg 
33. Mat: kebab, eller fiskpinnar
34. Dryck: coolaa :D
35. Färg: vit eller svart
36. Tv-serie: solsidan<33
37. Stad: göööteboorg
38. Land: svår, gillar sverige.
39. Ämne i skolan: musik :)
40. Tv program: solsidan, scrubs, äntligen hemma :D



SENASTE:
41. Personen du tänkte på: stina
42. Personen du pussade: tilda kanske
43. Gången du spydde: eeeh, jag vet inte 
44. Gången du grät: östersjö typ
45. Pizzan du åt: kebabpizza
46. Gången du var i Göteborg: sommras
47. Gången du var i Stockholm: 4år sen
48. Gången du duschade: igår
49. Gången du sov: inatt
50. Personen som såg dig gråta: kommer nt ihåg

THIS OR THAT
51. Svart eller vitt: vitt,
52. Hund eller katt: Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa: man kan ha mysigt på en fest ;)
54. Tvspel eller datorspel: datorspel
55. Singel eller upptagen: singel
56. Pussas eller kramas: kramar
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: ehm, va?
58. Ragga eller bli uppraggad: bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel: big brother
60. Har du svart hår eller blondt: röttt
61. Har du blåa ögon eller bruna: gröna/blå/gråa
62. Choklad eller lakrits: -choklad
63. Göteborg eller Stockholm: göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt: högerhänt
65. Coca cola eller fanta: cola
66. Pizza eller kebab: -kebab
67. Randigt eller prickigt: jag har ingen aning
68. Älska eller älskas: älskas
69. Leva eller dö: leva?

ANTAL:70. Personer du älskar: usch, vet inte
71. Personer du hatar: omg jobbiga 98or
72. Pojk-/flickvänner du haft: bara en ''serriös''
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: asså jag räknar inte?
74. Glassar du ätit på en dag: 11 st
75. Nämn en festival du vill gå på: siesta
76. Gånger du haft minnesluckor: none
77. Gånger du varit hög: alltid hög
78. Personer du saknar just nu: många
79. Gånger ditt hjärta brustit: zeroo

VEM:''
80. Vill du kyssa nu: hehe
81. Träffade du senast: min pappa
82. Sjöng du senast för: mig själv
83. Hade du senast en fb-konversation med: mamma
84. Spelade du tvspel med senast: själv....
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: romantisk resa är inte riktigt min grej
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: ja du, DET NÄMNER JAG INTE HÄR
87. Förtjänar att dö: många
88. Är söt: alltförmånga
89. Vill du sova med inatt: min kudde

VAD:
90. Gör dig glad: vänner
91. Gör dig ledsen: mycket
92. Vill du helst göra nu: äta något
93. Önskar du att du slapp göra: gå i skolan
94. Vill du ha nu: en ny, supermegabra dator
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: pengar
96. Längtar du till: LOV!!!!!!!!
97. Tycker du om dina betyg: Nääääää
98. Ångrar du i ditt liv: mycket
99. Är det bästa som hänt dig: jag vet inte 
100. Hur mycket är klockan: 21.32

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar